Αλλαγές – Επιστροφές

[nost_title style=”style1″ title=”Αλλαγές – Επιστροφές” title_type=”light” vc_custom_design_options_reponsive=”%5B%7B%22screen%22%3A%221366%22%2C%22background_image_none%22%3A%22yes%22%7D%5D” title_custom_id=”nost_custom_css_2095671199″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_1235560516″]

-Σε περίπτωση πού κάποιο από τα προϊόντα που σας στείλαμε, δεν σας κάνει μπορούμε να σας το αλλάξουμε εντός 14 ημερών από την παραλαβή του.
-Το προϊόν πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.
-Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει η αλλαγή και από το κατάστημα.
– Σε περίπτωση που η αλλαγή γίνει με αποστολή από μεταφορική εταιρία, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.

Για τον υπολογισμό του χρόνου των 14 ημερών ισχύει η ημερομηνία παράδοσης του προϊόντος που παραγγείλατε στην αρχική σας παραγγελία και δεν μπορεί να επεκτείνεται με αλλεπάλληλες αλλαγές.

Εξαιρέσεις Αλλαγών

– Αλλαγές δεν γίνονται σε φακούς επαφής που έχουν ειδική παραγγελία, όπως οι αστιγματικοί, οι πολυεστιακοί και οι έγχρωμοι με βαθμούς μυωπίας και δεν επιστρέφονται χρήματα
– Αλλαγές δεν γίνονται στους φακούς των γυαλιών οράσεως που έχουν ήδη τοποθετηθεί σύμφωνα με την παραγγελία σας, στον σκελετό που επιλέξατε.
– Αλλαγές δεν γίνονται σε προϊόντα που έχουν γίνει ειδική παραγγελία από την κατασκευάστρια εταιρία, κατόπιν δικής σας παραγγελίας και σε αυτές τις περιπτώσεις δεν επιστρέφονται χρήματα.

Για να γίνει η αλλαγή θα χρειαστεί να μας στείλετε το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε με όποιο τρόπο επιθυμείτε (ΕΛΤΑ ή Courier) και να μας ενημερώσετε (τηλεφωνικά ή με email) ποιό άλλο προϊόν θα θέλατε να σας στείλουμε.
Τα έξοδα αποστολής για τις αλλαγές επιβαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφή προϊόντων

Απαραίτητη προϋπόθεση για κάθε επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην κατάσταση που το παραλάβατε, χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του. Επίσης επιστροφές δεν γίνονται δεχτές αν προηγουμένως δεν επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με email εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να τηρεί την εγγύηση που δίνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία στα επώνυμα είδη και να προβαίνει σε αλλαγή τυχόν ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή το προϊόν αντικαθίσταται χωρίς καμία επιβάρυνση από την πλευρά του πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση η προσκόμιση του πρωτότυπου παραστατικού αγοράς.
Σε περίπτωση λάθος παραγγελίας, όπου υπεύθυνος είναι ο πελάτης, δεν υποχρεούμαστε για την αντικατάσταση του προϊόντος, παρόλα αυτά σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή με e-mail.
Σε τυχόν λάθος αποστολές όπου υπεύθυνη είναι η εταιρία, τα μεταφορικά όλα επιβαρύνουν την εταιρία μας και όχι τον πελάτη.

Υπαναχώρηση

Για όλες σας τις παραγγελίες έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τον νόμο εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων.
Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή ολόκληρου του ποσού της παραγγελίας σας ή την αλλαγή των προϊόντων και αντικατάστασή τους με άλλα (τα ίδια ή όποιο άλλο/α επιθυμείτε).