Καθυστέρηση Παραγγελίας

[nost_title style=”style1″ title=”Καθυστέρηση Παραγγελίας” title_type=”light” vc_custom_design_options_reponsive=”%5B%7B%22screen%22%3A%221366%22%2C%22background_image_none%22%3A%22yes%22%7D%5D” title_custom_id=”nost_custom_css_474417737″ responsive_js_composer_custom_id=”responsive_js_composer_custom_css_189727113″]

Υπάρχει το ενδεχόμενο η παραγγελία σας να καθυστερήσει για κάποιον από τους εξής λόγους:

  1. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας.
  2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο.
  3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

 

Ανωτέρα Βία
Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κ.λπ.) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.